SMS Premium – sposób na pozytywne relacje z klientami

Masowa wysyłka SMS-ów jest często wykorzystywana przez firmy w celu usprawnienia obsługi klienta. SMS Premium to korzystne rozwiązanie, które warto wprowadzić w każdej firmie. Sprawdź, na czym dokładnie polega i jakie są jego największe zalety.

SMS Premium – rozwiązanie dla Twojej firmy

W każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od jego wielkości czy branży, obsługa klienta ma ogromne znaczenie. To od niej zależy wizerunek marki, relacje z klientami przekładające się na jej rozwój, a także tempo, w jakim może realizować swoje cele. Warto więc inwestować w usprawnianie i podnoszenie poziomu tego działu, przełoży się to bowiem na wiele korzyści dla firmy.

SMS Premium to jeden z najlepszych, a przy tym najprostszych sposobów na zwiększenie wydajności obsługi klienta przy równoczesnej poprawie jej jakości. Polega na wprowadzeniu do kontaktów z klientem masowej wysyłki SMS-ów, dzięki którym można przekazywać odbiorcom wiele informacji, związanych z firmą, realizacją zamówień lub usług oraz promocjami. Dzięki bramce SMS, działającej przez Internet, możliwe jest kontaktowanie się równocześnie z wieloma klientami oraz częściowe zautomatyzowanie ich obsługi, co przekłada się na większą wydajność firmy. Dodatkowo takie rozwiązanie jest stosunkowo tanie i mało skomplikowane, jeśli chodzi o jego wdrożenie i późniejszą obsługę.

SMS Premium – sposób na pozytywne relacje z klientami

Usługa SMS Premium to świetny sposób na poprawienie relacji ze swoimi odbiorcami. Klienci bardzo dobrze reagują na powiadomienia SMS, które są dla nich przydatne i przekazują im w niezobowiązujący sposób wiele informacji, związanych np. z ich zamówieniem usługi czy produktu. Wszystko to wpływa pozytywnie na wizerunek marki, a także buduje zaufanie jej klientów i sprawia, że staje się ona coraz bardziej popularna wśród swojej grupy docelowej.

Dlaczego warto zdecydować się na taką formę kontaktu z klientami? Przede wszystkim, powiadomienia SMS są często milej widziane, niż np. rozmowy telefoniczne, ponieważ zabierają znacznie mniej czasu. Odbiorca może odczytać wiadomość, kiedy tylko będzie chciał, nie zajmie mu to też więcej, niż krótką chwilę. Na krótkie wiadomości tekstowe nie trzeba też zazwyczaj odpowiadać, co również jest doceniane przez wielu odbiorców.

W krótkiej formie powiadomienia SMS można przy tym zmieścić wiele informacji, które będą przydatne dla klientów. Dzięki temu czują oni, że firma dba o ich komfort i powiadamia ich o wszystkich ważnych wydarzeniach, które są z nimi związane.

Wykorzystanie usługi SMS Premium do usprawnienia obsługi klienta

Opcja SMS Premium świetnie sprawdza się również do usprawnienia działania obsługi klienta. Dzięki niej można równocześnie przesłać taką samą wiadomość do wszystkich swoich klientów lub postawić na zautomatyzowanie kontaktu w niektórych sytuacjach, np. po dokonaniu przez klienta zamówienia. Można przygotować szablony wiadomości, które będą przydatne w konkretnych sytuacjach, a także indywidualizować poszczególne powiadomienia. Usługa daje firmom wiele możliwości i można dostosować ją do swoich potrzeb, a także celów danego przedsiębiorstwa.

SMS  Premium dostarcza też klientom wiele ważnych informacji, dzięki którym obsługa klienta częściowo odbywa się właśnie z ich pomocą. W efekcie odbiorcy są lepiej poinformowani i rzadziej sięgają po telefoniczny kontakt z firmą, co oszczędza jej czas, jaki musiałaby poświęcić na rozmowy przez telefon.

Powiadomienia SMS – co można w nich zawrzeć?

Masowa wysyłka SMS-ów to świetny sposób na przekazanie swoim odbiorcom informacji związanych z działaniem firmy, a także jej promocją. Powiadomienia SMS mogą zawierać np.:

– informacje o aktualnych promocjach,

– kody rabatowe,

– powiadomienia o zmianie statusu zamówienia czy przesyłki,

– potwierdzenia rezerwacji usługi na konkretny termin,

– przypomnienia o zbliżającym się terminie usługi,

– informacje związane z płatnościami, np. o wystawieniu faktury czy zbliżającym się terminie płatności.

Rozwiązań jest wiele i zależą one przede wszystkim od charakteru firmy, jej potrzeb oraz wymagań związanych z obsługą klienta. SMS Premium sprawdzi się przy tym w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od jego wielkości czy branży.