Blog seo a strona zapleczowa

Strona zapleczowa, czyli zaplecze pozycjonerskie to zbiór serwisów w sieci, umożliwiających zamieszczanie treści i linków pozycjonujących. Ma to na celu promocję pozycjonowanej strony. Czy blog jest tym samym co strona zapleczowa?

Blog firmowy to tak zwany pozycjonowanie blog. Można więc powiedzieć, że jest tym samym co strona zapleczowa, czy inaczej zaplecze pozycjonerskie. Jeżeli służy do pozycjonowania strony firmowej czy jej promowania, to można ją tak właśnie nazwać. Blog ten ma jednak więcej zastosowań i może być nie tylko reklamą, ale też źródłem informacji dla czytelników, potencjalnych oraz obecnych klientów. Wszystko zależy od tego, w jaki sposób jest prowadzony.

Dlaczego blog seo jest lepszy od typowej strony zapleczowej?

Bez wątpienia blog firmowy jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż typowa strona zapleczowa. Pełni zdecydowanie więcej funkcji. Jest praktycznym zbiorem informacji dla obecnych, przyszłych i potencjalnych klientów. Ma wpływ na budowanie wizerunku firmy. Jest dodatkową reklamą i wizytówką firmy w sieci. W dodatku właśnie pozycjonuje stronę firmową. Blog uchodzi za bardziej wartościowy, merytoryczny. Zwykła strona zapleczowa jest prosta, bardziej ukierunkowana na samo pozycjonowanie. Kojarzy się ze słabej jakości treścią i w dodatku mocno nafaszerowaną słowami kluczowymi.

Samodzielne prowadzenie bloga a z pomocą copywritera

Blog pozycjonujący jest jak najbardziej, dobrym rozwiązaniem, w które warto zainwestować. Każda firma powinna utworzyć bloga i zapełniać go treścią przydatną czytelnikom. Treść ta musi wiązać się z zawartością strony firmowej. Wówczas będzie ją reklamować i dbać o wyższą jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Blog będzie przynosił korzyści dla firmy, jeśli będzie prowadzony rzetelnie, a więc regularnie. 1-2 artykuły długości minimum 3000 znaków, zapełnione słowami kluczowymi to jest właśnie to, czego potrzeba dla uzyskania oczekiwanych efektów. Nie wszyscy przedsiębiorcy mają na to czas albo niektórzy po prostu się na tym nie znają. Wielu przedsiębiorców nie może też przyporządkować tego zadania do konkretnego pracownika. Warto w związku z tym skorzystać z pomocy doświadczonego copywritera. Wystarczy tylko przekazać mu cenne informacje dotyczące tego, co ma przekazać czytelnikom i na jaki temat ma to być tekst. Dobrze jest również temat skonsultować z copywriterem, który podpowie, w jaki sposób sformułować tytuł, jakie frazy zastosować, o czym napisać tym razem, aby kolejny tekst opublikowany na blogu współgrał z pozostałą treścią tej strony.

Blog seo jest w wielu kwestiach zdecydowanie lepszy niż zwykłe zaplecze pozycjonerskie, czyli strona zapleczowa. Pozycjonuje stronę firmową, ale i jest wartościowy, merytoryczny, bardzo przydatny dla czytelników. Warto zdecydować się na bloga zamiast zwykłego zaplecza chociażby z tego względu, że lepiej się kojarzy i prezentuje się profesjonalnie. Koszty inwestycji są bardzo zbliżone. Zresztą na takich rozwiązaniach nie powinno się oszczędzać, bo firma dzięki nim może naprawdę wiele zyskać.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl